Monday, July 27, 2009

TESTIMONIAL

Nama : Zaiskandar Bin Ismail
Umur : 32 Tahun
Penyakit : Gout
Tel. No : 012-772 3447

Saya pengidap penyakit gout sejak usia muda, setelah sebulan saya mengamalkan de’TOX Plus, saya dapati simptom gout saya yang berada dibawah lutut telah hilang. Dahulu saya cukup takut dengan masalah gout yang menghantui diri saya kerana saya tahu betapa susah untuk mencari penawarnya dan kos belanjanya cukup besar. Alhamdulillah setelah ditemukan dengan produk ini, sehingga kini saya amalkannya dan terasa bebas dari masalah GOUT.
_________________________________________________________

Nama : Fria (Jakarta)
Umur : 46 Tahun
Masalah di hadapi : Inginkan bentuk badan langsing & tidak datang haid selama setahun
Tel : 019-6368 187

Saya seorang yang mementingkan penjagaan kelansingan dan kecantikan tubuh. Saya telah mencuba banyak produk. Setelah bertemu dengan de’ TOX plus produk FMA, pada mulanya saya mencuba dan dapati ia mengurangkan berat badan. Saya tidak menyangka selepas saya mengamalkan produk ini, haid saya datang kembali setelah setahun berhenti. Saya terus mengamalkannya selama 5 bulan secara berterusan dan amat terkejut ia telah membantu saya lebih bertenaga di samping membentuk payudara, pinggul dan paha saya dari menggeleber. Saya sungguh tidak percaya namun itulah kesannya.
_________________________________________________________

Nama : Rozilah Mohamed Noor (Selangor)
Umur : 44 Tahun
Penyakit : Gastrik & Saraf
Tel No : 03-6137 6207

Saya menghadapi sakit misteri semenjak melahirkan anak yang ke dua. Saya selalu rasa fobia, resah dan takut bila bersendirian. Saya sudah berjumpa dengan Doktor Pakar tapi masih tidak dapat mengesan penyakit yang saya hadapi. Tetapi setelah saya menggunakan ubat Anti Stress, Headache Migraine dan de' TOX plus dari produk FMA, alhamdulillah penyakit yang saya hadapi dapat di atasi dan saya rasa amat gembira.

No comments:

Post a Comment